maandag 16 maart 2015

Terug van weggeweest

Nou, daar ben ik dan weer!

Ik zie dat mijn laatste blog bericht van oktober 2013 is....alweer anderhalf jaar geleden!

Er zijn namelijk nogal wat dingen gebeurd, want in de tussentijd ben ik twee keer verhuisd, heb ik gewerkt en ook bijna een jaar niet meer gehaakt of gebreid.

Helaas ben ik sinds begin december weer zonder werk en ben ik het handwerken weer op gaan pakken.
Inmiddels heb ik al heel wat gehaakt, want haken vind ik op dit moment leuker dan breien.
Ik heb ook wel wat gebreid, maar dat was op verzoek.

Nu wil ik ook weer verdergaan met mijn blog; verhalen en patronen delen en nog iets nieuws erbij doen: haken of breien op verzoek!

Op een aparte pagina ga ik foto's neerzetten van projecten die ik op je verzoek kan maken, in iedere gewenste kleur. Dit doe ik tegen een kleine vergoeding, zodat ik de materiaalkosten eruit heb en nog een klein beetje extra voor de moeite :).

Dus tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten