dinsdag 17 september 2013

Geinige giraf

Mijn zus is 2 maanden geleden voor het eerst oma geworden van kleindochter Zoë, het kindje van mijn nichtje.
Als mijn nichtje weer aan het werk gaat, pas mijn zus op de kleine.
Daarom heeft zij speciaal voor haar een leuk kamertje ingericht, met als thema "jungle".
Er zijn al wat apen en tijgers aanwezig, maar er kan nog genoeg aangevuld worden met dieren en dergelijke.
Nu heb ik thuis een hele stapel patroonboekjes, ook voor dierenknuffels, maar dat zijn alleen breipatronen.
Daarom dus meteen internet afgezocht naar leuke haakpatronen.

Op de blog van Tineke, "Gehaakte Knuffies"vond ik een superleuk patroon voor een giraf, dus daar ben ik meteen aan begonnen. Dit is het resultaat:


Helemaal leuk toch? En het leukste is dan wel dat zowel mijn zus als mijn nicht het super vinden en er heel blij mee zijn. Ik heb meteen van hen de opdracht gekregen om nog meer dieren te haken of te breien.
Helemaal niet erg hoor, ik vind het hartstikke leuk om voor hen leuke en lieve dingen te maken.

Tineke heeft het patroon helemaal zelf bedacht, nadat ze een foto van zo'n giraf op een andere blog had gezien. Heel knap hoor, ik zou dat niet kunnen!

Op haar blog kun je nog een aantal gratis patronen vinden, onder andere een Nijntje en aapjes.
Wil je direct naar het patroon van het girafje, klik dan HIER





1 opmerking:

  1. Wat een schattig girafje, lief zo in 't roze! Dank je wel voor de link naar het patroon.

    BeantwoordenVerwijderen