zondag 25 augustus 2013

Mijn Dainty Dollie

Zoals ik eerder al schreef, heb ik ook een Engels patroon van Joan Greenhowe vertaald.

Dit poppetje heb ik nu gebreid en is hartstikke leuk geworden vind ik zelf:



Het patroon was gelukkig vrij makkelijk te volgen. 
Binnenkort zal ik het vertaalde patroon ook op mijn blog zetten.
De kerstmuisje van Alan Dart heb ik er al opgezet. 
Momenteel ben ik nu zo'n muisje aan het breien, dus de foto hiervan zal ook wel deze week door me geplaatst worden.

Wil je ook een poppetje of kerstmuisje haken, maar heb je het patroon liever via email?
Laat dit me dan weten. Ik zal dan het patroontje in een Word-document zetten en naar je toemailen.


2 opmerkingen:

  1. Ohh wat een schattig popje zeg!
    Ik ben net als jij ook een beginner in blogland :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marleen!
      Veel succes met je blog! Wat is de URL, dan kom ik ook even een kijkje nemen ;)

      Verwijderen